Basen Eritme Nasıl Yapılır?
15 Mayıs 2024

Basen Eritme Nasıl Yapılır?

Basen eritme: Basen omurganın bel ile kalça arasındaki bölüme denir. Her bayanın hayalidir sert ve güzel bir kalçaya sahip olmak. Yaz aylarında mayo, bikini giyebilmek için fit bir görünüş isterler. Basenlerin yağlanması kilo alması her kadının üzüntüsüdür güzel bir basen ve bacağa sahip olmak için çabalar sarf edilir ve basenleri eritmek için birçok yönteme başvurulur. Basen eritmek için diyetler yapılır, basen eritme egzersizleri yapılır. Basen eritme diyetlerini uygulamak tek başına yağlardan kurtulmanızı sağlamaz bunda sadece siz aç kalmış olacaksınız ve basenlerdeki yağlar gitmemiş olacaktır. Kısa bir süre içinde güzel bir basen ve bacağa sahip olmak için ilk yapılacak iyi bir diyet ve beraberinde basen ve kalçayı forma sokan egzersizlerdir.

Basen eritmede yapılacaklar

Çoğu kadının vücuduna oranla basenleri daha geniş olur ve bu durum kadınların kâbusu olmaktadır. Bu durumdan kurtulmak için yapılacakların başında bunlar gelir.
  • Kadınların kendilerine güvenmeleri gerekir. Basenleri eritmek, kilo vermek için sabırlı olmalı bu zorlu sürece dayan malılar.
  • Çabuk ve sağlıklı basenlerde kilo vermek için her gün diyetle beraber bir saate yakın yürüyüş yapmak ve basen eritme egzersizleri yapmak gerekir.
  • Diyetle beraber egzersiz yapmak daha çabuk kilo vermeye yardımcı olur.
  • Kilo vermekte amaç hızlı kilo vermek olmamalıdır. Basenlerdeki kiloların gitmesi için egzersizler, diyetle beraber yapılan bölgesel masaj basenlerin sarkmasını önler, daha sıkı bir görünüm sağlar.
Basen eritmenin 10 kuralı: 7
Basen eritmede en etkili yöntem yürüyüş yapmaktır.

Su için: Her sabah uyanıldığında bir bardak ılık ballı limonlu su içmek metabolizmanın çalışmasına yardımcı olur. Günde yeteri kadar su içmek tokluk hissi verir ve az yemek yemeyi sağlar, su içmek sindirimi sağlar yemeklerin yağa dönüşmesini engeller. Günlük diyet, egzersizle birlikte 8 bardak su içilmesi basenlerin yağlanmasını önler fit bir görünüm sağlar.

Yürüyüş: yürüyüş yapmak yağların yakılmasını sağlar, vücudu sıkılaştırır, vücudun şekillenmesini sağlar, vücut kaslarının çalışmasını sağlar.

Merdiven çıkmak: Merdiven inip çıkmak basenler için en iyi spordur. Asansör kullanmak yerine 10 dakika merdiven inip çıkmak basenlerin ve bacak kaslarının sıkılaşmasını sağlar. 10 dakikalık merdiven çıkıp inmek yarım saatlik yürüyüşe bedeldir ve 10 dakikalık merdiven çıkışı günde yarım saatlik yürüyüşün kalorisini yakar.

Bisiklet: Basen ve kalçayı eritmenin en iyi yolu bisiklet sürmektir. Devamlı bisiklet üzerinde durmak bacakları hareket ettirmek basen ve bacakların kaslarını çalıştırır ve yağların yanmasını saplar.

İp atlamak: İp atlamak hem zevkli hem kolay basenlerin forma girmesini sağlamak için en etkili ve her yerde yapılan bir egzersizdir.

Hayvansal yağlar: Kırmızı et ve hayvansal yağlar basenlerde yağ birikmesine oluşmasına neden olur. Bu nedenle günlük öğünlerde kırmızı eti azaltmak gerekir.

Koşu yapmak: Günlük yaşantınıza açık alanda koşu yapmayı eklemelisiniz. Açık alanda koşu yapmak hem sağlığınız için hem basen eritmek için en zevkli spordur. Koşu yapmak kısa sürede basenlerin erimesini sağlar ve stresi yok eder.

Abur cubur da uzak durmak: Hamburger, cips gibi yiyecekler basenlerin yağlanmasında en önemli nedenlerden biridir. Marketlerde satılan süslü abur cubur ları tüketmek basen bölgesine yağların birikmesine neden olur.

Ofis çalışanları: Ofiste çalışanlar devamlı masa başında sandalye tepesinde oturur bu nedenle hareketsiz kalmaktan basenlerde büyüme olmaya başlar. Hareketsizliği önlemek için yarım saatte bir sandalyede kalkıp ofis içinde 10-15 dakika yürüyüş yapmak faydalı olacaktır.

Basen eritmek için sağlıklı beslenmek

Basen eritmek sağlıklı beslenmek şarttır. Bunun için mutlaka bir diyetisyene gidip beslenme listesi almak ve verilen listeye uymak gerekir. Sağlıklı beslenmek yediğiniz yemeğin ne kadar besin değeri var ne kadar size yararlı olduğunu bilmektir. Bunun için ilk sabah kalkınca yapılması gereken ve kilo vermenin kuralı bol su içmektir. Her sabah kalkıldığında bir bardak ılık suya yarım limon sıkılmalı ve içine bir tatlı kaşığı bal koyup içilmelidir.
  • Sağlıklı beslenmek zararlı gıdalardan uzak durmak, dengeli ve sağlıklı gıdalarla beslenmektir. Günlük alınan besinlerin içerisinde vitamin, mineraller, protein ve bunlara benzer vücut için yararlı olan gıdalar tüketilmelidir.
  • Her gün yeşil çay tüketilmeli yeşil çay bol miktarda antioksidan içerir ve kalorisi azdır. Yeşil çay kilo vermek için diyetle birlikte tüketilmesi önerilir. Yeşil çayın içerisinde bulunan polifenol maddesi hücreleri serbest radikallerden korur ve hızlı kilo verilmesini sağlar.
  • Kilo vermek için bir diğer yapılacak işlem hayatınızdaki 3 şeyi çıkarmaktır bunlar yağ, şeker ve hamur işleri. Bunları azaltıp bol sıvı tüketiminde gözle görülür bir şekilde basenlerin eridiğini göreceksiniz.

Sizden Gelen Sorular / Yorumlar

İlk soruyu siz sormak istermisiniz?

Soru Sor / Yorum Yap

şifre

Çok Okunanlar

Baldır Eritme Nasıl Yapılır?

Baldır Eritme Nasıl Yapılır?

Bacak ve Kalça Eritme

Bacak ve Kalça Eritme

Popüler İçerikler

İç Bacak Eritme Yolları

İç Bacak Eritme Yolları

Gıdı Eritme Hareketleri

Gıdı Eritme Hareketleri

İlginizi Çekebilir

Basen Eritme Diyeti

Basen Eritme Diyeti

Kalça Yağı Eritme

Kalça Yağı Eritme

10 Günde Göbek Eritme

10 Günde Göbek Eritme

Haber Bülteni

Popüler İçerik

Benmari Usulü Çikolata Eritme

Benmari Usulü Çikolata Eritme

Alt Göbek Eritme Nasıl Yapılır?

Alt Göbek Eritme Nasıl Yapılır?

Ebru Şallı Göbek Eritme Hareketleri

Ebru Şallı Göbek Eritme Hareketleri

Bel Bölgesi Eritme

Bel Bölgesi Eritme

Erkek Basen Eritme Yöntemleri ve Egzersizleri

Erkek Basen Eritme Yöntemleri ve Egzersizleri

Güncel

Basen Kalça Eritme

Basen Kalça Eritme

Güncel

Karın Bölgesi Eritme

Karın Bölgesi Eritme

Güncel

Bel Eritme Hareketleri Nasıl Yapılır?

Bel Eritme Hareketleri Nasıl Yapılır?

Mide Eritme Hareketleri

Mide Eritme Hareketleri

Çikolata Eritme Tarifi ve Malzemeleri

Çikolata Eritme Tarifi ve Malzemeleri

Baldır Eritme Hareketleri

Baldır Eritme Hareketleri

Kalça Eritme Hareketleri

Kalça Eritme Hareketleri

Evde Göbek Eritme

Evde Göbek Eritme

Göbek ve Basen Eritme

Göbek ve Basen Eritme

Bel Çevresindeki Yağları Eritmek

Bel Çevresindeki Yağları Eritmek

Kalça Eritme Diyeti

Kalça Eritme Diyeti

Bacak Eritme Hareketleri

Bacak Eritme Hareketleri

Alt Karın Eritme Hareketleri

Alt Karın Eritme Hareketleri

Gıdı Eritme Nasıl Yapılır?

Gıdı Eritme Nasıl Yapılır?

Göbek Eritme Egzersizleri Nasıl Yapılır?

Göbek Eritme Egzersizleri Nasıl Yapılır?

Erkekte Göğüs Eritme Nasıl Yapılır?

Erkekte Göğüs Eritme Nasıl Yapılır?

Göbek Eritmek İçin Mekik

Göbek Eritmek İçin Mekik

Ayva Göbek Nasıl Eritilir?

Ayva Göbek Nasıl Eritilir?

Kol Eritme Nedir ve Nasıl Yapılır?

Kol Eritme Nedir ve Nasıl Yapılır?

Bacak Eritme Diyeti

Bacak Eritme Diyeti

Doğum Sonrası Göbek Eritme

Doğum Sonrası Göbek Eritme

Basen Eritme Egzersizleri

Basen Eritme Egzersizleri

Göbek Eritme Bandı Kullanımı ve Faydaları Nelerdir?

Göbek Eritme Bandı Kullanımı ve Faydaları Nelerdir?

Göbek Yanı Eritme Hareketleri

Göbek Yanı Eritme Hareketleri

Erkeklerde Meme Eritme

Erkeklerde Meme Eritme

Alt Karın Yağları Nasıl Eritilir?

Alt Karın Yağları Nasıl Eritilir?

Ahmet Maranki Göbek Eritme

Ahmet Maranki Göbek Eritme

Göbek Eritme Bitkisel Çözüm

Göbek Eritme Bitkisel Çözüm

Peynir Eritmesi Tarifi ve Malzemeleri

Peynir Eritmesi Tarifi ve Malzemeleri

Alt Karın Eritme

Alt Karın Eritme